Personel, Ziyaretçi ve Kişi Takip Sistemi
Kurum içerisindeki personelin ve ziyaretçinin anlık lokasyonlarının belirlenebilmesi, yetki seviyelerine göre giriş çıkış işlemlerinin belirlenmesi ve mesai sürelerinin takibi gibi işlemler için verilerin otomatik olarak toplanmasını sağlayan RFID teknolojisi ile geliştirilmiş bir sistemdir.
Bu sistem kişilerin RFID teknolojisi ile tanımlanması, kurum içerisindeki tüm yaşam döngüsünün kayıt altına alınması ve geriye dönük takibinin yapılabilmesi süreçlerini kapsamaktadır. Kurum içerisindeki personellerin ve ziyaretçilerin, otomatik veri toplama teknolojisi ile bulundukları yerler, zamanında ve doğru biçimde tanımlanır.Herhangi bir güvenlik sorununun, çıkış yerinin ya da nedeninin belirlenmesi, yasal zorunluluklara uyulması ve kullanılan ekipmanların emniyet ve kalitesine ilişkin kriterlerin karşılanması gibi ihtiyaçlarda Personel, Ziyaretçi ve Kişi Takip Sistemimiz yardımcı olmaktadır.